Κωνσταντίνα Ρεμπή

Κωνσταντίνα Ρεμπή

Ελληνες λογοτέχνες
Η Κωνσταντίνα Ρεμπή γεννήθηκε στην Αθήνα όπου και σπούδασε νομικά.
Έχει εκδώσει μία συλλογή διηγημάτων (Εκδόσεις Ιωλκός 2006) και δύο νουβέλες από τις Εκδόσεις Λευκή Σελίδα.
«Τα ψάρια που πετούν» είναι το τέταρτο βιβλίο που εκδίδει.
Μυθιστορήματα
Η παρακμή των υπογείων (2011), Publibook
Η παρακμή των υπογείων (2013), Λευκή Σελίδα
Τα Ψάρια που Πετούν (2023), Άπαρσις

Νουβέλες
Ο πάγκος (2015), Λευκή Σελίδα

Διηγήματα
Η κυψέλη (2006), Ιωλκός

Τα Ψάρια που Πετούν – Κωνσταντίνα Ρεμπή

Τα Ψάρια


Τι μπορεί να συμβεί όταν τέσσερις νέοι άνθρωποι προσπαθώντας να επουλώσουν τα ψυχικά τους τραύματα γίνονται μόνιμοι κάτοικοι ενός τόπου που δεν ξέρουν ούτε τη γλώσσα, ούτε τη νοοτροπία των κατοίκων; Θα μπορέσουν να ξεμπερδέψουν το κουβάρι του ζοφερού παρελθόντος χτίζοντας ένα νέο μέλλον; Και τι ρόλο θα παίξει η εμπλοκή του μύθου με την πραγματικότητα; Οι ντόπιοι θα τους δεχτούν με καλή θέληση ή με καχυποψία; Αυτά τα ερωτήματα διατρέχουν τη διήγηση των πραγματικών και των φανταστικών γεγονότων αυτής της ιστορίας. Σε μερικά υπάρχει κάποια απάντηση, σε άλλα όμως όχι. Αλλά και η απάντηση που υπάρχει μπορεί να μετατραπεί σε άρνηση.

Μυθιστόρημα, Άπαρσις, 2023, 220 σελ.

Ο πάγκος – Κωνσταντίνα Ρεμπή

Ο πάγκος


O πάγκος είναι μια προσπάθεια σύνθεσης της εποχής μας. Μιας εποχής που το χαρακτηριστικό της γνώρισμα είναι ο φόβος. Ο φόβος για το αύριο και το αβέβαιο μέλλον. Άνθρωποι καθημερινοί, που ζουν στην Ελλάδα της κρίσης και τους συνδέει όλους το γεγονός ότι έχουν κατά κάποιον τρόπο υποστεί τις συνέπειές της.
O πάγκος δένει δύο φίλες και συναδέλφους που μοιράζονται τις σκέψεις και τα προβλήματά τους. Δύο φίλες πολύ διαφορετικές μεταξύ τους, που αντιμετωπίζουν τη ζωή με διαφορετικό τρόπο. Μέσα από τον Πάγκο γνωρίζουν κι άλλους ανθρώπους, άλλους καλούς και άλλους κακούς.
Τελικά, για να μπορέσεις να επιβιώσεις, πρέπει να ενσωματωθείς στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον ή μήπως η ενσωμάτωση οδηγεί στην αυτοκατάργηση;
Ποιες μπορεί να είναι οι συνέπειες της αλλαγής στους ανθρώπους;

Νουβέλα, Λευκή Σελίδα, 2015, 86 σελ.

Η παρακμή των υπογείων – Κωνσταντίνα Ρεμπή

Η παρακμή


“Η παρακμή των υπογείων” είναι η προσπάθεια σύνθεσης μιας εποχής και μιας παρέας ανθρώπων που έζησαν ένα συγκεκριμένο διάστημα στην ίδια πόλη και στους ίδιους χώρους. Άλλοι έχουν μεταξύ τους κοινά χαρακτηριστικά, άλλοι δεν έχουν τίποτα κοινό. Τους συνδέει το τυχαίο γεγονός ότι οι περισσότεροι ζουν στην ίδια πολυκατοικία. Οι όροφοί της λειτουργούν σαν κοινωνικός αναβατήρας: αυτοί που μένουν στους πάνω ορόφους είναι οι κοινωνικά επιτυχημένοι. Αυτοί που μένουν στους κάτω προσπαθούν εναγωνίως να αλλάξουν διαμέρισμα και όροφο. Τα προσωπικά πάθη και η ιστορική συγκυρία στο τέλος θα τσακίσουν τους περισσότερους. Όλα με φόντο την Αθήνα της δεκαετίας του ’60 και του ’70.

Μυθιστόρημα, Λευκή Σελίδα, 2013, 154 σελ.

Η παρακμή των υπογείων – Κωνσταντίνα Ρεμπή

Η παρακμή των υπογείων


“Η παρακμή των υπογείων” είναι η προσπάθεια σύνθεσης μιας εποχής και μιας παρέας ανθρώπων που έζησαν ένα συγκεκριμένο διάστημα στην ίδια πόλη και στους ίδιους χώρους. Άλλοι έχουν μεταξύ τους κοινά χαρακτηριστικά, άλλοι δεν έχουν τίποτα κοινό. Τους συνδέει το τυχαίο γεγονός ότι οι περισσότεροι ζουν στην ίδια πολυκατοικία. Οι όροφοί της λειτουργούν σαν κοινωνικός αναβατήρας: αυτοί που μένουν στους πάνω ορόφους είναι οι κοινωνικά επιτυχημένοι. Αυτοί που μένουν στους κάτω προσπαθούν εναγωνίως να αλλάξουν διαμέρισμα και όροφο. Τα προσωπικά πάθη και η ιστορική συγκυρία στο τέλος θα τσακίσουν τους περισσότερους. Όλα με φόντο την Αθήνα της δεκαετίας του ’60 και του ’70.

Μυθιστόρημα, Publibook, 2011, 154 σελ.

Η κυψέλη – Νάντια Ρεμπή

Η κυψέλη


Η συμπεριφορά του ανθρώπου και οι αντιδράσεις του στον πόνο, τον έρωτα και τη δυστυχία μέσα από εντελώς διαφορετικούς χαρακτήρες, καταστάσεις, κοινωνικές και ιστορικές συνθήκες είναι το θέμα της συλλογής διηγημάτων της Νάντιας Ρεμπή.
Η “κυψέλη” σκιαγραφεί την εικόνα του πάσχοντα ανθρώπου, που συχνά είναι παρατηρητής της ίδιας του της δυστυχίας. Βγαίνει από τον ίδιο του τον εαυτό και διηγείται, σαν τρίτο πρόσωπο, αυτό που του συμβαίνει και που ο ίδιος βιώνει. Είναι ταυτόχρονα πάσχων, θύμα και ψυχρός παρατηρητής.

Διηγήματα, Ιωλκός, 2006, 75 σελ.

Πηγές: Biblionet, Ιωλκός, Λευκή Σελίδα, Άπαρσις